Reklamačný poriadok
Reklamačný poriadok VENIX
Vyrábame kvalitné jednorazové elektronické cigarety s perfektnou chuťou, ale aj nám sa môže stať, že občas sa niečo pokazí. To samozrejme môže pokaziť náladu všetkým. V prípade poruchy zariadenia sa budeme snažiť čo najlepšie vyhovieť vašej spokojnosti.
Špecifikácie reklamácie
-
Kúpili ste výrobok na eshope? Prosíme, napíšte nám email s predmetom REKLAMÁCIA. Po dohode s vami reklamáciu vybavíme a budeme vás čo najskôr informovať o stave.
-
Kúpili ste výrobok v kamennom obchode (potraviny, večierka, trafika atď.)? S dokladom o kúpe navštívte predajňu a reklamáciu vybavte priamo na mieste nákupu.
Reklamáciu sa budeme snažiť vyriešiť v čo najkratšom možnom termíne, najdlhšie však v zákonnej lehote 30 dní.
Na vybavenie reklamácie platia štandardné podmienky stanovené slovenským právnym poriadkom (viď VOP).